Politiķe Liepiņa “pacēlusi” jautājumu par dīvaini iztērētiem 50 tūkstošiem PR pakalpojumos

Pazīstamā un pieprasītākā galma politisko procesu komentētāja, sabiedrisko attiecību guru Filipa Rajevska sabiedrisko attiecību firma SIA Mediju tilts pirms trim gadiem 14 mēnešus sniedza PR pakalpojumus pastarpināti Rīgas pašvaldībai līdzpiederošajam uzņēmumam SIA Rīgas karte par 3581,60 eiro mēnesī, kopā iekasējot gandrīz 50 tūkstošus eiro.

Vai atceraties kaut jel vienu publikāciju, sižetu, aktivitāti saistībā ar SIA Rīgas karte? Par ko tika maksātas šīs summas? Varbūt Mediju tilts tirgoja tukšu gaisu un neesošus un nenotikušus pakalpojumus?

Līgums paredzēja gana vispārīgas un nepārbaudāmas lietas:

– Preses sekretāra pakalpojumi

– Sociālo tīklu kontu izveide un uzturēšana (Facebook & Instagram)

– PR materiālu sagatavošana (preses relīzes, atbildes & komentāri medijiem)

– Public Affairs konsultācijas

– Krīzes komunikācijas konsultācijas

– PR aktivitāšu plānošanas sapulces

Ieskatieties vērīgi. Par naudu organizētas arī tikšanās ar politiķiem. Vai pirkti arī politiķu lēmumi, mēs varam tikai minēt.

Pārbaudāmas no šīm aktivitātēm ir tikai trīs pirmās, kamēr konsultācijas varēja būt un varēja arī nebūt.

2019.gadā Mediju tilta darbinieks Jānis Basevičs kopumā izplatījis septiņas Rīgas kartes preses relīzes. Aģentūras LETA arhīvā nav pieejama neviena laikrakstu vai žurnālu publikācija, kur Jānis Basevičs būtu paudis Rīgas kartes viedokli.

Facebook ir izveidots Rīgas kartes konts, tam ir divi sekotāji – Mediju tilta īpašnieks Filips Rajevskis un Mediju tilta projektu vadītājs Jānis Basevics, kā arī kontam ir sešas “patīk” atzīmes. Nekāda Rīgas kartes informācija kontā nav publicēta.

Instagram konts vispār ir tukšs.

Galma piarščikam varētu būt problēmas, jo lūgšu KNABam šo līgumu un tā izpildi papētīt. Iesniegums jau top.

 

Autors: Linda Liepiņa

Leave a Comment